Valiojogurtti .

Var på länk fast det egentligen inte var så smart. Fick sjukt i min 'knöl' på foten (har någon slags ganglion(?) där) och nu är klockan redan elva och jag har inte hunnit med alla läxor. Är dessutom jättehungrig, men orkade inte laga något extra utan tog bara en yoghurt. Lade lite solrosfrön i för en aning mera näring.
 

 
Imorgon är det skola som vanligt, men efter det far jag iväg till Hesa för att umgås med syster. Vi ska ta en fika på stan och sedan gå och se en film på bio. Har redan reserverat biljetter till en film, men det finns så många att välja på så vi kanske ändrar oss ännu :)
 
Ps. Jag ska byta blogg snart bara jag får designen färdig. Men ta det lugnt, berättar vad den heter sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0