Snälla sommar, lämna mig inte!

Har lite planerat fredagen idag med tjejerna. Det blir då förfest hos mig med tacos/tortillas, bål och bra musik! Can't wait. Antar att det kommer bli lite 'party hard or go home'.
 
Det är alltså eftermiddag nu och en skoldag mindre kvar i mitt liv. Var på kaffe med Mia till Pyrés efter skolan, jättemysigt ♥ Hann också hämta min scooter som äntligen är i skick. Kostade bara 50 euro, så det var inte så farligt. Mamma kommer hem snart eftersom hon och jag ska på samtal imoron på morgonen och sen far hon iväg till St Petersburg. Hon har rest jättemycket nu på två veckor! Förra veckan flög hon till Rovaniemi, igår flög hon till Stockholm på en snabb visit och nu till Ryssland. Huh. Alla jobbresor då såklart. Själv vill jag också skaffa mig ett sådant jobb där jag får resa en hel del. Älskar att se olika, nya platser!
 
Söta Mia!

Kommentarer
Postat av: mmaet

nåååmen va ja ser heet ut hahah :D

2012-09-05 @ 15:47:22
URL: http://mmaet.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0