Man har skämt ut sig först när man skäms . Eller?

Huhhu vilken kväll det var igen en gång! Riktigt lyckad förfest här hos mig till kl 7 och sedan Ekenäs konvent tills polisen stängde festen. Skicket var ju fint som vanligt och ni vill inte ens veta vad allt jag hann med igår. Snälla Seba körde oss först till Prisses, sedan till Shell och sedan hem. Kom hem mitt i natten med Jannis franskisar i en låda och med min tomma vattenmugg? Haha.
 
Tog lite bilder före festen, men dom flesta går nog inte att lägga upp här på bloggen.. Några ska ni i alla fall få se.
 
Förfest med tortillas och tacos. Och bästa tjejerna såklart.
 
Outfiten. Hoppade omkring i mina älskade kilklackar också hela kvällen.
 
No comment.
 

Inne på Shells wc. Hehe, janniii.

Kommentarer
Postat av: janina

haha nu ska vi visa naglarna :DDD

2012-09-09 @ 12:04:35
URL: http://jannisi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0