Glass i stora lass . hehe

Igår bloggade jag om hur mycket jag hade tränat, idag blir det tvärtom. Ska berätta för er hur mycket jag har ätit! Eller jaa, mycket (stora portioner) kanske det inte har blivit, men en hel del olika onyttigheter.
 
Började dagen fint med en bakelse från Wi-box i Ekenäs. Sedan blev det kakao med twinsen på café, senare chips till mellanmål. For iväg på en cruis till Lojo efter skolan som räckte hela dagen och där åt jag kebab med franskisar och glassbuffet på Rax. (3,80 euro för så mycket glass du orkade äta!) Kom hem när det nästan var mörkt redan och nu äter jag lite choklad till kvällsmål. Haha, jestas ändå.
 



Så skönt att gå omkring med mjukisbyxor, vilket jag har gjort hela dagen. Bluuubhhb, imorgon matematiktest som kommer gå riktigt hur som helst eftersom jag inte har läst på det alls. Slutar antagligen halv tre och då kommer jag genast hem och gör i ordning för fest!
 
Nu kaaanske ett avsnitt Gossip Girl om jag orkar, annors släpar jag mig bara till sängen och läser en stund. Om jag ens orkar göra det. Jaja. Bara jag är pigg imorgon så är allting bra! Men vem skulle inte vara pigg och på gott humör en fredag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0