Bilder från igår .


Världens godaste dricka!



Det blev alltså bio igår med syster i Tennispalatset. Var på kebab först. Såg filmen What to expect when expecting, tyckte den var ganska kul. Många kända skådespelare medverkade i den, t.ex. Jennifer Lopez, Cameron Diaz, "Nate" från Gossip Girl och några till som jag inte vet namnet på..

Skulle även ha fått fara på Svenska teatern med mamma och se Kristina från Duvemåla, men jag är inte så mycket för teater, speciellt inte när den är över fyra timmar lång, så valde bio istället! Stackars mamma for ensam på teatern :)
 
Är sjuk och hemma från skolan idag med feber och halsont. Kakibajs säger jag bara. Skulle ha haft riktigt roliga timmar idag ju. Dessutom tvingades jag ut ur huset från klockan 10 till 11 eftersom det var bostadsvisning här. Var in till Elmo sport och kom hem med en ny springjacka från Adidas. Visar bild senare! Nu blir det mys i soffan med Pretty LL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0