Var köper jag mina skal ?



Mitt nyaste telefonskal. Helt simpelt och genomskinligt. Älskar att det inte är så där jättehårt, utan är lite böjligt men ändå stadigt! Beställde också hem en liten plugg till hålet där man sätter in tex hörlurarna, älskar den med. ♥

Cessi undrade varifrån jag köper mina skal, så ska berätta det för er kära bloggläsare ^^. Haha.

Skalet på bilden ovan kommer från MyTrendyPhone.fi. Tycker verkligen om den sidan! Där finns allt man kan behöva till sin telefon och det bästa är att det finns tillbehör till så gott som alla telefoner. Köpte samtidigt ett skal åt både min kusin och åt Jonny därifrån.

En annan sida jag också har beställt ifrån (2 gånger till och med) är Skinz.se. Frakten kostar inte alls så farligt mycket och där finns ett stort urval produkter. Obs! Skinz hemsida verkar inte fungera för tillfället, men försök titta in där senare istället!

Sen har jag köpt ett skal från en butik i Sverige och mitt första köpte mamma åt mig från en Sonera-butik i Helsingfors.

Kommentarer
Postat av: c

Man tackar så mycket för ett väl utförligt svar! ^^,

2012-03-25 @ 11:29:41
URL: http://svansarochskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0