Nagellack i vårens färger .

Hatar människor som envisas gå omkring med mörka, fula, konstiga färger på naglarna. Typ mörkbrunt eller brunrött. Eller okej, för att inte verka riktigt hemsk nu så passar det ju såklart på en del! Det måste jag erkänna. Men på de flesta är det alltid nättast med en ljusrosa eller pigg färg som går i säsongens trender! Ser helt enkelt mycket trevligare ut. Enligt mig.

Här är några av mina favoriter! Alla från mitt favoritmärke när det gäller nagellack, Mavala. :)






Favoriten av dem alla! ♥ Det blir en så fin blank yta, nästan lite metallic-aktigt. And i love it! Ni kan se skymten av det på mina fingrar i senaste inlägget.

Ps. Orange är jättehett i vår! Åtminstone enligt alla modetidningar osv ;)

Kommentarer
Postat av: cessi

Ett bra tips som jag fick en gång är att förvara nagellacken i kylen liggande så håller de sig fräscha och fina längre och mistar inte sin lyster heller :)

2012-03-23 @ 18:39:44
URL: http://svansarochskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0