Det är inte alltid som det verkar .

Kom just hem från ABC med syster. Sitter och angstar över att det är så fint väder ute och att jag bara sitter här på min rumpa och äter godis.. Och borde läsa på prov! Får inte fa till Jonny heller för han är så duktig och läser på sitt prov han.



Fyller faktist 17 år om endast 9 dagar. Vet inte alls vad jag ska önska mig, men kom igår på att jag verkligen sku behöva en nya kamera eftersom Molly mer eller mindre har förstört vår fina Canon. Vill absolut inte ha någon dyr systemkamera eftersom jag tycker de är så överskattade. I alla fall om man inte är fotograf eller har det som sin största hobby. Dessutom är de flesta systemkameror så onödigt stora och klumpiga och svåra att ha med sig i väskan.

Jag vill ha en liten nätt, men ändå bra (!) digitalkamera. Det ända jag kräver är att märket är Canon eller Nikon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0