Skit dag !

Har ett sånt hemskt humör idag. Har gråtit de senaste timmarna åt tusen världsliga saker; åt pappret som inte ville fa i roskisen, åt laxen som aldrig blev genomstekt, åt att det blev rött och började klia när jag hade rakat mig, åt en ful låda på sängen som var i vägen, åt biologiboken som fortfarande inte kan berätta klart och tydligt vad meios å mitos är och åt ett dumt finskaprov som jag inte ens orkar se på.

Dumma depression som gör sig påmind. Eller kanske det är hormonernas fel?

Bara jag börjar må lite bättre så far jag antingen på länk eller till Ekenäs senare! Jätteskönt med sommarlov så man hinner träna ordentligt så gott som när och var man vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0