Sista arbetsdagen i Hesa !

Här kommer lite bilder igen från de två senaste dagarna. (Alla förutom den tredje är från min Instagram)
 
Mina nya örhängen och min nya scarf från Glitter. Blev tillsammans kanske 13 euro. Najs.
 
Spelade minigolf i ösregn..
 
Shoppade med Emma igår i Hesa. ♥ Köpte den här supersnygga kavajen. 30 euro från H&M.
 
Praliner i form av cupcakes från Stockmanns delikatess.
 
Och så en av mina favoritglassar. Calippo Shots. Observera det låga antalet kalorier :0
 
Nu ska jag snart iväg med tåget hem. Ska åtminstone träffa Vicke senare idag, men först lite glass!

Kommentarer
Postat av: ingaillamenat

Örhängena och scarfen är snygga men kavaj passar int åt kvinnor!

2012-07-02 @ 21:48:15
Postat av: Cessi

Det finns inget snyggare på kvinnor än en riktigt välsittande kavaj med matchande byxor, högklackade pumps och en välgjord sminkning. Kallas business och det ser fan mycket bättre ut än kortkorta kjolar och linnen där brösten håller på att ramla ur urringningen. Haha skulle vara kul att se miljonärernas miner på businessmiddagarna jag brukar gå på om jag skulle dyka upp i leggings och linne :DD

2012-07-04 @ 14:54:53
URL: http://svansarochskor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0