Min midsommar .

Faktist rolig midsommar! Åkte lite vattenskoter, åt god mat, skrattade massor osv. Senare på kvällen blev det cruis till Hangö. Har ingen aning om hur jag hamnade med på den åkturen egentligen, men skoj var det. Efter Hangö hann jag både till Jesse och Bäcken på lite ''efterfest'' innan det närmare klockan 4 blev dags att gå hem med Vicke och sova.
 
Haha. Dessutom crashade jag och Malmen grannens midsommarfest! Gick förbi och tänkte att vi skulle stanna för att säga hej (dom spelade så bra musik..!) och så blev vi och talade med killen som bodde där en bra stund. Sedan blev vi bjudna på en massa gott, bl.a. chokladdoppade jordgubbar och bål! Observera att alla där var över 25 år.. Heh.
 
Nästan alla bilder jag tog med telefonen på fredag är antingen suddiga eller olämpliga för andras ögon, men ett par hittade jag som beskriver åtminstone en liten del av min midsommarafton.
 
Då alla ännu mådde bra.
 
Flummigt i Hangö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0