Food ..

Int vet jag varför, men jag fotar ofta min mat. Här är några exempel på vad jag har fotat idag och igår;
 
Älskaaar all kinesisk, thailändsk, indisk (mm) mat! Den här är en av mina favoriter från butikshyllan.
 
 

Ekologiska bovete knäckebröd? Gott med skinka på!
 
Min absoluta favoritchoklad. Finns i väldigt få butiker här i Finland och kostar 2 euro styck (!). Hade lite tur igår med mormor då dom tog endast 30 cent styck för dem i kassan.. Hehe. När mamma var till New York på hösten beställde jag hem lite Reese's och fick en hel kass full! Den kassen var nog ändå rätt så snabbt tom.
 

Förutom choklad hann jag även shoppa lite kläder i Östra centrum, Itis, igår. Kom hem med en tröja, två scarfar, ett par örhängen och en t-skjorta. Lägger upp bilder någon dag!

Oj. Nu var lunchrasten sluut. Back to work.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0