En vecka sommarjobb .

Är hela den här veckan i Helsingfors på OAJ och jobbar. Har flera stora högar papper som ska märkas och arkiveras samt ordnas enligt bokstavsordning. Ganska jobbigt ibland när allt är på finska och man fattar noll av fackspråket, men det är min andra dag idag så det börjar flyta på helt okej. Igår fick jag också fara iväg och uträtta ett ärende med taxi. Jeei.
 
Bor hos mormor under veckan, vilket betyder att jag varje morgon tar mig till jobbet via metron och sedan med spårvagn. Metron här i Finland känns otroligt liten och simpel efter att man har besökt London med sin underground..
 
Räkningar, löne- och skattepapper mm..
 
 
Jättesnygg taxi! En splitter ny, vit Toyota Prius.
 
Min nyckel här på jobbet så jag kan ta mig runt i hela Akava-huset.
 
Glad tjej på jobb :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0