Snart far vi !

Okej, måste erkänna att jag väntar helt massor på att komma iväg och bara sätta mig på flyget! Har inte precis 'resfeber', vad man nu anser att det innebär, men jag är väldigt förväntansfull :) Tänk, en hel vecka i solen. Finns inte något mycke bättre än det. Speciellt när sommaren här hemma i Finland har varit iskall och regnig i stort sett.. Väckning kl 04.50, alltså om mindre än sex timmar! Flyget lyfter kl 8. Bokade en s.k. jokerresa, vilket betyder att jag och mamma inte alls vet var på ön Samos vi hamnar! Hotellet kan liksom vara allt från ett fattigt vandrarhem till ett lyxigt hotell i storstaden :) Tycker det är ganska kul! Nu ska jag försöka få sömn fast klockan bara är lite över 11 och fast jag de senaste kvällarna har gått först efter kl 3 på natten i säng.. Kram.


Kommentarer
Postat av: -

Hej. HU gick de när ni to såndä att ni int visst vart ni far? va de bra ändå?

2012-08-08 @ 07:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0