Skriver av mig..

Jag blir så irriterad på alla kärringar här i världen som inte kan bete sig över huvudtaget. Antingen tar dom andras pojkvänner, talar skit bakom ryggen på sina kompisar, talar skit om såna dom inte alls känner eller helt enkelt bara sprider dålig energi omkring sig.

Man kan väl tänka efter ibland och fundera på hur man beter sig riktigt och om man verkligen blir gladare av att bete sig så. Själv kan jag tala skit ibland om jag är på det humöret, men faktist så försöker jag nu för tiden hitta något positivt i dom flesta. Fast joo, alltid finns det väl såna jag inte hittar något bra med heller.. :s

Tack för att jag fick lätta på trycket..

Efter en skön promenad till ABC med syster ska jag nu bara packa färdigt och sedan se på film. Imorgon börjar resan i princip! Wuhu. Kanske jag blir på bättre humör när jag får ta det lugnt och bara sola en hel vecka. Jag orkar helt enkelt inte med något skit mera.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0