Project tv-tittande på g ..

Tråkväder ute. Regn blää. Har legat i soffan typ hela dagen förutom när jag var till butiken för en stund sedan. Måste köpa mat eftersom Emma kommer hit på en romantisk middag ikväll! Tacos och tortillas, mums. Sov hemma i min egen säng i natt för första gången på säkert en månad :0 Är dessutom helt ensam hemma hela veckan, så det är både lugnt och skönt här men även lite tråkigt. Hinner i alla fall se bort allt jag bandat på digiboxen under sommaren! Vicke har gått och blivit förkyld, så där får jag inte heller vara.. Festade hårt både på onsdag och på lördag med en massa fina tjejer! Och killar också nog :) Nu fortsätter jag min tv-dag. Lägger in lite bilder från dom senaste dagarna! Tack å hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0