Mera jobb .

Buu. Min blogg.se-app fungerar inte så det måste
bli ett sånt här jättetråkigt inlägg utan bilder. Har
inte heller min dator med hit till Dalsbruk, får den
på torsdag väl.
 
Ska vara här i bruke hela juli eftersom jag fick ett
till sommarjobb här! På restaurangen Port Side. Får
göra sallad, efterrätter och diska. Nog sku man ju
hellre vara ledig, men det smakar när lönen kommer!
Den 31 juli åker jag och mamma iväg till Grekland.
Jee! Sitter nog fint med lite sol i södern efter fem
veckor jobb. Efter en vecka där börjar flytten..
 
Måste bara berätta ännu hur lyckad jag är. Igår skar
jag mig i fingret och idag brände jag mig på platt-
tången. Lite senare på dagen brände jag mig på
mopon.. Har ett enormt brännmärke på vaden nu
som svider så tusan.
 
Nu ska jag snart gå i säng, 9 timmar jobb imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0