Karis, du får stå ut med mig ca 2 år till !

Sorry, kommer att ta en liten bloggpaus. Har varken ork eller lust att blogga.
 
Men kort uppdatering: Mamma och syster flyttar utan mig till Helsingfors i höst och jag stannar kvar här i Karis och fortsätter gymnasiet här. Bor kvar i vår egen lägenhet så länge det går.
Igår var det Karisnatten och den var riktigt kul, men slutade lite sämre.. Imorgon ska jag packa för på måndag åker vi iväg till Borgå och för Molly till pappa. Jag och mamma sover hos mormor en natt för att tidigt på tisdagmorgon åka iväg med flyget till Grekland! Det är det enda lilla ljusa i mitt liv just nu. Är i södern en vecka.

Kommentarer
Postat av: Janni

Mimmi de blir nog bra! Vicke va en skitstövel så skit i han de finns nog ennu nån för dej också man måste plocka några stenar före man hittar sin diamant(;

Svar: Mmmm :p :) meen jåå, de e lite jobbigt att måsta gå igenom så många förhållanden.. :s eller måst å måst, men du veeet va ja menar!
Mimmi Rosenström

2012-07-28 @ 23:49:34
URL: http://jannisi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0