w e d n s d a y .

Onsdag onsdag onsdag. Vaknade hos Jonny och kom hem med hans mamma kl 9. Har varit duktig och jobbat på vårt projekt idag ett par timmar tillsammans med Dessi & Tessu, men jag erkänner att jag har latat mig dom två senaste timmarna framför TV:n ^^.

Har lovat mig själv att läsa både finska och franska idag. Ska skriva båda nästa vecka på omtentamen. Finskan har jag inte alls skrivit ännu och franskan fick jag 6 i (har aldrig fått under 9 förut..!) så den tar jag om.





Senaste köpen från Lindex. Tillsammans 40 euro. Gillar verkligen deras priser :)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Diggar den vinröda polon! (:

2012-03-04 @ 17:14:06
URL: http://emiliateresia.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0