Torkade lingon .

Ligger i soffan, fortfarande sjuk, och ser på tv. Slötittar på någon småfånig cheerleading-film. Har inte uppdaterat er om min hälsa på senaste tiden, men jaa-a.. Jag tycks aldrig bli frisk. Har haft feber i flera dagar och har en ny influensa på g. Var till läkaren på måndag och fick intyg om att jag har varit sjuk i FEM freaking månader nu! Visst har jag dagar ibland då jag mår lite bättre, men sen ligger jag plötsligt hemma med feber etc igen. Gissa om man blir deprimerad och bara vill gråta hela tiden när man inte ens kan träna eller gå i skolan ordentligt när man är sjuk hela tiden.

Var i alla fall med Jonny, hans bror och hans brors flickvän till Ekenäs igår och bowla. Sedan spelade vi Buzz hela kvällen och åt tacos. Jättemysigt. Men joo.. Ensam hemma nu. Buu.

Jo dessutom så har ja int känt någo smaker eller dofter på en vecka nu. Det är helt sjukt! Känner ingenting när jag äter, typ bara lite hetta i munnen om det är någo starkt osv. Helt hemskt! Gissa om ja kommer njuta av att äta när ja kan känna smaker igen?! Kan inte ens känna doften av min starkaste parfym nu ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0