If I catch you .

Kort uppdatering; Kuul sportlov. Först hos pappa ett par nätter och träffade småbröderna och sedan hemma och slöa med Jonny resten av tiden + ett besök till H:fors med honom. Haha, och så var det ju också 'fest' hos mig på måndagen! Först sku bara jag och Emma ha lite kul, men sedan var vi rädda att vi sku bli forever alone så de sluta med att vår lilla lägenhet var full med människor - både kända och mindre kända. Måste väl nämna att polisen hälsade på? Nåja, fast mamma också var lite sur så ångrar ja ingenting! :)

Sorry for party rocking!



Idag började flexveckan som vi har i gymnasiet. Har ingen aning om varför i hela friden jag valde att gå samhällsmatematik?! Som tur är det ganska chill med Roger ändå. Är till och med ledig på onsdag! (Dock för att jobba på ett projekt..)

Sedan undrar jag vad det är för fel på mig, sitter här med träningskläderna på fast träningarna börjar typ nu? Var starkt på väg på min första innebandyträning på länge, men ändrade mig och här blev jag? Det är ju inte träningsmotivationen det är fel på, utan på det där med innebandyn.. :s Var till och med på länk både på fredag och lördag för att lite börja få tibaks min goda kondition, så varför vill jag inte fa på innebandy nu mera?

Hehe, dessutom lyckades ja försträcka min akillessena på lördagens länk, men den känns helt bra nu. Tror det blir en länk helt för mig själv lite senare.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Ja gjorde nog int någo me Simon ..? :p

2012-02-29 @ 14:42:04
URL: http://finastemimmi.blogg.se/
Postat av: 123456

annat ha man no hört..

2012-02-29 @ 18:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0