I borgå hos pappa .

For int sen heller med mamma, Molly och Wilma till Vuokatti och skida. Kom istället till Borgå igår efter skolan och far hem imorgon. På det sättet har ja både mera att göra (som jag ser på saken i alla fall) och får träffa Jonny lite mera nu på sportlovet :)

Har hunnit slösa bort en massa pengar på shopping idag, fast det är inte så farligt med tanke på att jag inte har shoppat på ca 6 veckor! (Förutom en blus och mössa på tisdag och skorna mamma köpte åt mig). Kom hem med två basic koftor från Vero Moda, en grå och en svart, två t-skjortor, en bh, ett halsband och ett armband från Lindex, en blus från Esprit, en blus åt Jonny och lite andra små grejor till mig själv. Nöjd!

Kanske jag kan hålla mig nu igen till vi far på kryssning till Sverige om kanske en månad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0