Alla hjärtans dag !

Har haft tre lektioner idag och är nu inne på min tredje håltimme. Ska om en stund gå till skolan och ha franska. Tänker fråga snällt av Monica om jag kan få sluta liite tidigare så jag hinner till treans tåg med Jonny. Ska en sväng till Ekenäs; Jonny ska ha någo knappar därifrån och jag tänkte kolla lite i Lindex. Sedan ska vi besöka kinesiska restaurangen vändagen till ära! Visst tycker jag att Alla hjärtans Dag inte är såå speciell, men det känns nog som ett måste att göra något lite mysigt när man har en pojkvän. Har dessutom suttit hela morgonen och ritat små gulliga lappar åt honom :) Hihi.
Best-feeling-like-love-person-text-favim.com-92306_large
whi .

Kommentarer
Postat av: i<3jonny

lame

2012-02-15 @ 16:18:19
Postat av: ih8jonny

lame

2012-02-15 @ 16:19:19
Postat av: Simon

vart va mina gulliga lappar?

2012-03-10 @ 08:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0