Tog en tupplur .

Har inte sovit efter skolan på två hela dagar, så idag när jag kom hem åt jag lite och somnade sedan på soffan. Hade lagt väckning på en timme senare, men var faktist så trött att jag inte vaknade av alarmet! Klockan 8 vaknade jag och gick ut med hunden. Lite senare blev det cruis med ett par hangöbor, kom hem för en stund sedan. Jeje.

Berättade aldrig att mamma och syster kom hem igår för att de hade så ledsamt efter mig :) Tyvärr lämnade dom kvar Ruby här.. Han har varit några dagar i Hesa men trivdes inte alls där när det inte finns några möbler och sådant ännu. Jättekul att stiga upp en timme tidigare och gå ut med honom! Aj nej.

Imorgon är det fredag. Har inga planer och tänkte kanske bara ta det lugnt. Kanske syster är med på en myskväll?

Tog bilder på mina nya gummistövlar också. Hallonröda och såå söta! :) Hittade dem inne på Din sko. Minns inte vad de kostade, men kanske lite på 40 euro? Bra köp i alla fall eftersom jag älskar gummistövlar ^^.



Söta sockor har jag ju också på mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0