Sleep all day ..

Hade en bra dag i skolan, var via bokhandeln efter lite plasfickor and stuff, sedan matbutiken och när jag kom hem och hade ätit lite makaroner somnade jag på soffan. Så tungt är det att bo ensam! Haha. Nå kanske int, men ren att vakna klockan 6 - halv 7 är ganska ansträngande för mig.. Måste väl bara försöka få igång en annan dygnsrytm.
 
Anonym undrade över om jag håller hunden kvar här i Karis fast mamma och syster flyttade till Hesa, och jo. Men det är bara ett par veckor nu i början som tur! Ruby har det nog mycket skönare här med mig än i en liten lägenhet i Hesa som ännu är helt tom typ.
 
 
Tänkte nu laga en banan med choklad i ugnen till kvällsmål, även fast jag fick ont i magen av det igår.. Kanske det går bättre idag när jag ändå har ätit pasta tidigare. Min mage är faktist ganska känslig för socker. Inte kul. Jag älskar ju socker :)
 
Yees. Vad annat? Gulnäbben har börjat planeras av oss fortsättare och det ska bli EPIC. Efter skolan imorgon tar jag tåget till Sello för att shoppa lite med mamma och syster. Alla behöver nya varma höstjackor, skor osv. Hoppas verkligen jag hittar något den här gången! Hittar aldrig något när jag verkligen söker efter det.
 
Men nu till köket! Ha de bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0