Perfekt .

Blev en länk idag igen. Gick konstigt nog bättre än gårdagens trots att mina benmuskler var sjuka. Och jo om dom var sjuka efter igår redan så kan ni bara gissa hur sjuka dom är nu! Klarar just och just av att sätta mig ner på wc:n.. Hehe. Kanske bara får ta en promenad imorgon så musklerna får återhämta sig och byggas upp och allt det där.
 
 
Visst hittade jag en snygg topp i Mollys garderob? Tyckte att det var min tur att låna lite kläder utan lov. I varje fall så är den från H&M:s sportavdelning :)
 
Nu och smaka på alla goda frukter jag köpte i butiken nyss när jag var ute med hunden!

Kommentarer
Postat av: Molly

du.är.inte.tillåten.att.RÖRA.MITT.klädskåp.slut.ISÅFALL.är.du.DÖD.när.vi.ses.på.fredagen.kära.syster.:):)

2012-08-15 @ 13:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0