En annorlunda dag .

Mådde fint på morgonen och det första jag gjorde när jag steg upp ur sängen var att spy. Stannade hemma från skolan såklart, men måste ut på en lång promenad med hunden eftersom det var bostadsvisning här hemma.

Kl 2 gick jag iväg till skolan på placera rätt-kursen eftersom det var första gången och allt. Hade druckit juice före det och inte spytt upp något, så kunde lugnt fara iväg. Nu har jag vågat äta ordentlig mat och sitter i soffan och ser på Gossip girl! Skönt. Imorgon är det en vanlig skoldag och på eftermiddagen far jag och tjejerna till Ekenäs. Ska bl.a. Äta kinesiskt. Mums.

Aja, måst nog ta itu med min inlämingsuppg. i matematiken samt finskaföredraget nu.. Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0