Glad och glad igen .

Dagen började dåligt när jag märkte hur kallt det var ute. Men på vägen till skolan kom jag på att jag senare skulle få äta tillsammans med Jonny och se på ett avsnitt Alcatraz med honom och efter hans träningar få fara till honom över natten eftersom vi är lediga imorgon. Gick och log som en fjant för mig själv resten av vägen..! Hihi. Alcatraz är förresten skitbra! Rekommenderar faktist att ni laddar ner/ser på den om ni tycker om lite deckare, spänning, konstigheter, psykofall och mördarserier. :-)

Nu ska jag vila en stund i min sköna säng, sedan kaanske en länk med mamma (fast jag borde ha vilodag idag..) och före jag far till min söta pojke så ska jag hinna läsa en timme eller två på biologi. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0