Trust .

Igår kom Emil hit över natten ♥ Vi var riktigt duktiga och lagade mat på kvällen. Sedan såg vi en halv film - Bad teacher - och så gick vi ut med Ruby på kvällslänk eftersom ingen annan är hemma här i huset. Är ännu ensam idag och imorgon innan mamma kommer hem far jag till Hangö!

Slutade redan 20 före 11 idag, men blev kvar i skolan på ett par bildkonstlektioner. Blev klar med min kopia av en akrylmålning och var faktist 100 procent nöjd med den! Mellan de två lektionerna i bildkonst var jag hos frissan och klippte håret lite grann, vilket jag också blev nöjd med. När jag kom hem halv två åt jag lite och sedan lade jag mig i sängen.. Ingen bra idé eftersom jag somnade och sov ända till klockan 7! Liksom yees, dit for innebandyträningarna som man hade väntat på.



Ska nörda lite hissa nu eftersom jag har lite svårt att få allt om antiken och medeltiden att hänga ihop och sedan blir det sängen. Haha, är dödstrött även efter min långa dagssömn. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0