Rumpa .

Jejeje. Har ätit tre dagar i rad på McDonald's nu! Mår ännu ganska kakkabajs, men mådde som sämst under matchen. Usch. Snälla mamma gav mig lite pengar att shoppa för i Jumbo, så jag kom hem med en stor rosa halsduk, matchande vantar, en blus och en skjorta från H&M. Plus lite naminami från matbutiken.

Aa, och matchen gick åt rumpan idag. Spelade på sandplan och jag fick vara back eftersom jag visste att jag inte skulle orka springa något speciellt mycket. Måste väl inte ens nämna att det inte gick något vidare?


Bild från turneringen i Lahtis. Victoria, jag, Denise och Lumi.

Fast jag sov hela vägen till Vanda idag så är jag ändå jättetrött nu redan! Det blir helt enkelt sängen för mig om en liten stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0