Buus .

Då var det väl dags att uppdatera bloggen igen! Har inte hunnit under de senaste dagarna eftersom jag varit med Emil ända sedan fredag. Då var jag och bowlade tillsammans med Emil och hans kompisar, sedan blev det skräckfilm ♥

På lördag for jag med till Vanda för att se på pojkarnas fotbollsmatch som dom vann 9-0. :) Så klart lyckades gulle skada sig..
Först knuffade någon honom i ryggen, sedan boxade målvakten honom i ansiktet, sedan sparkade någon honom i ansiktet och till sist landade han på huvudet. Gissa om man blev lite rädd när han kom ut från planen helt mörbultad och borta?! Han visste ingenting om vad som hade hänt under hela dagen och frågade om och om igen var vi var och vad som hade hänt. Helt klart en rejäl hjärnskakning. Plus en fläskläpp.



Hela lördagskvällen spenderades på Ekenäs sjukhus och eftersom vi inte hann med sista tåget hem till Hangö, så måste vi beställa taxi.

Älskling tog lite sjukledigt från skolan. Han har varit hos mig ända fram tills för en halv timme sedan. Saknar honom redan. Det är så skönt att vara med honom. ♥



Själv hade jag match på söndag. Äntligen fick vi in ett par mål, men trots det förlorade vi 4-2.

Nu ska jag sluta blogga och börja på hissaläxan som vi har till torsdag! Måst också läsa lite finska och samhällslära, speciellt som jag missade finskatimmen idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0