Utan telefon för tillfället .

Ja-a. Som mamma sa åt mig igår; en olycka kommer sällan ensam. Min telefon gick sönder förra veckoslutet, sedan tappade jag bort min väska som jag var efter till polisstationen i förrgår, jag är sjuk och missade första gymnasieprovet idag och nu har min reservtelefon också kraschat totalt. Och så är jag utan pojkvän.. Nå, med tanke på allt det där så är jag väl ändå på rätt så bra humör. Why? C-: Hihi.



Dumma mamma låter mig inte fara på Elit-herrarnas första hemmamatch för säsongen idag, men snälla mamma tar med en ny telefon från jobbet som jag får använda tills imorgon när jag får en av pappa. Sedan tänker jag vänta snällt till jul då jag hoppas på att få en Iphone av julgubben. ♥ Pappa säger att den nyaste Samsung Galaxyn är bättre än en Iphone, men stor skillnad. Iphone är ändå snyggast, speciellt om den är vit (;

Imorgon MÅST jag och skriva hissaprovet, annors skjuter jag mig själv. Tänker inte börja gå och skriva alla prov på omtagning.. På eftermiddagen åker jag in till Hesa. Hinner kanske träffa en pööjk innan jag ska fara till pappa. Hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0