The end .

Håller på att dö av trötthet och klockan är inte ens halv elva! Dessutom sov jag ett par timmar idag mitt på dagen före gymnastiken. Och min stackars fot är helt jättesjuk. Skadade den igår på matchen och inte blev den bättre på gymnastiken idag av allt springande. Inte så klokt att springa några kilometer extra efter jumppan heller.. Efter det var foten så sjuk att jag inte kunde vara med på innebandyträningarna. Såg på dem i alla fall och efter det blev jag och se på a-juniorernas fotbollsmatch med Emma och Hanna.

Får ta det lugnt imorgon ännu så ser jag om jag kan träna lite på onsdag igen. Tror bestämt att jag tar helt och hållet en 'hemmadag' imorgon! Ni vet, kanske bakar något gott och bara ser på TV. Skulle sitta riktigt fint just nu.

Augusti-2011-2-001-12-kopia_164711957_large

weheartit i brist på egna bilder .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0