För mycket choklad mmm .

Gud vad dagarna går snabbt! Det är redan onsdag idag. Igår gick dagen förbi på 5 minuter, var i skolan och sedan med Emma och äta på Darin och sen och se på fotbollsmatch(er). Tror bestämt att jag skrattade ihjäl mig några gånger. Hann också skriva ett finskaföredrag och så var dagen slut.

Idag måst jag ta itu med psykologin. Snart är det dags för prov och jag kan ingenting om social kompetens och försvarsmekanismer ännu.. Senare fotbollsträning!



Eftersom jag antagligen inte kommer att hinna blogga så mycket nu dom kommande dagarna så ska jag kort berätta vad som kommer att hända.
Imorgon slutar jag så tidigt att jag hinner fara på en länk innan jag och Hanna åker till Ekenäs för att möta Emma där. Ska kolla in marknaden lite och kanske träffa några andra personer? Skulle gärna komma tillbaks i tid och se på herrarnas första hemmamatch för säsongen, men det kanske inte blir av.
På fredag är det så klart Ekenäsmarknaden som gäller och jag har för mig att det kommer bli skitkul! Kanske tar det liiite lugnt ändå eftersom det är Gulnäbben följande dag. :)

Och någon undrade över min celiaki..? Jag kan inte alls äta något med vete, korn eller råg. Brukar inte märka av om jag i misstag skulle ha fått i mig lite, men om jag äter t.ex. en bulle eller något liknande så får jag nog lida lite efteråt! C-:

Kommentarer
Postat av: Anonym

VA INT NU SÅ GLÄS; hahahah! :D

m

2011-09-21 @ 16:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0