Yes, she's got talent .

Ska försöka skriva ihop ett litet fint inlägg åt er nu eftersom jag vet hur tråkigt det är att besöka en blogg och märka att den inte har blivit uppdaterad..

På fredagen hände ingenting speciellt. Satt hemma med mamma och såg på Finland - Sverige samt lite av Idol. Och det måste jag då säga, har aldrig sett Finlands landslag spelat en så bra match mot grannlandet!

Igår for jag iväg till Hangö på lite kuligheter och stannade där över natten. Kulkulkul. Kom hem med fyrans tåg idag och tänkte spendera resten av kvällen med lite läxor, Gossip Girl och om jag orkar så far jag till bollhallen med Emma senare. Är förresten jättesugen på gröt! Har inte ätit det på över ett helt dygn ju. Haha, jag har en lite enformig diet just nu som består av ca 2-3 portioner gröt per dag och kanske lite skolmat :) Kanske inte så bra med tanke på alla näringsämnen and so on, men gröt är gott..



Inte missade ni väl min syster när hon uppträdde i Suomi Talent igår?! Om ni ändå sku ha lyckats med det så kan ni se klippet på internet!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tappa hon text eller va de mening?

2011-10-11 @ 22:06:48
Postat av: Moona

Var kan man se det på nätet? :)

2011-11-15 @ 15:00:06
URL: http://prinsessornas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0