Allt känns så grått ..

Ajaj. Kom hem från skolan 20 före fyra, åt gröt och såg på tv och somnade.. Vaknade för en stund sedan, vilket betyder att jag har sovit närmare 4 timmar. Jaa-a, dit for den dagen så att säga!

1009113-12-1318153371105-n700_large

Skadade min häl igår på gymnastiken så jag inte kunde fara på sählyträningarna. Som tur känns den mycket bättre idag! Hoppas den inte blir sjuk igen så fort jag tränar..

Hade annors min första lektion i filosofi idag! Känns väl lite annorlunda än de andra ämnena plus att jag är enda nybörjaren i gruppen. Hehe.. Men jag klarar mig väl bra ändå!

Nu planerar jag i alla fall att fara och äta kvällsmål (ni kan aldrig gissa att jag tänker äta gröt!) och se ett avsnitt Gossip Girl som vanligt så här på vardagskvällarna. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0