On top of .

Jag måst nog erkänna att min blogg har blivit en aaning tråkig på sista tiden. Nå väl. Idag var det en vanlig skoldag, under mina hålltimmar for jag till bollhallen och se på pojkarnas skolsähly. Såklart vann Karis alla sina matcher ;) Fick till och med sköta om maskinen en stund där man stoppar tiden och ger poäng. Hihi.

Tumblr_ltiv45w0mb1qk4zpko1_1280_large

Imorgon ska jag skriva historia och psykologi på omtentamen eftersom jag var sjuk under provveckan. Jess! Får skriva prov från kl 3 till 6 ._. Tänkte dom att man ska svälta ihjäl i skolan liksom? På kvällen blir det film hos Jay? :)

Nu ska jag läsa ett par timmar till proven och sedan göra en väldigt konstig filosofiläxa.. Ha det bra för det har jag!

Kommentarer
Postat av: Emma

hahhaa ;)

2011-10-27 @ 20:52:02
URL: http://daaemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0