Bingo jacket .

Igår var det matcher med c-flickorna som gällde. Inga poäng hem, men nästan hela laget är relativt nytt så då går det väl lite som det går.. Efter matcherna for jag och Emma till Iso omena och småshoppade. Hittade en underbar kjol, ett par örhängen och en ring. Emma köpte en likadan jacka som jag köpte på fredagen, men hennes är svart och min ljusbrun (:



Vero Moda - 49,95.
Konstigt nog hittade jag en jacka som inte kostade sjukt mycket! Det brukar ofta gå så. Köpte även en ny halsduk som passar bra till jackan. En stor brun från Vila för lite på 20 e.

Kom hem från Ekenäs för ett par timmar sedan. Var där över natten med Emma och hade det skoj. Idag har mamma födelsedag, så hoppas på god mat C;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0