Vit och rosa .

Jeje. Är nog så glad över min nya Iphone! Man blir ju inte bara lite beroende av att kolla facebook hela tiden.. Trodde att tangentbordet på skärmen skulle vara lite jobbigt, men det funkar riktigt bra. Kom dessutom på idag hur man laddar ner appar från App Store utan att behöva ge upp sitt kontonummer :)





Fick ett skydd av mamma. Det täcker visserligen bara kanterna, men skyddar även till en viss mån mot skrapor när man har den på bordet t.ex. Finns att köpa i flera telefonibutiker, mitt kostade 27 euro men man hittar helt klart billigare likadana!

Imorgon efter skolan far jag och Emma till Sello och shoppa ♥ Borde hitta en lite snyggare topp som sku passa till min nya kjol. Måst i alla fall i säng nu, har varit hemma från skolan idag med feber och ont i halsen (igen en gång..) och måst verkligen få tillräckligt med sömn så jag orkar stiga upp på morgonen. Har ett mindre test i mattan och har ingen aning om hur det kommer att gå.

Godnatt !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur funkar de att ta de utan kontonummer? har en Ipod touch..

2011-11-06 @ 17:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0