Tusen rosor och en tulpan .

.. Och så har man en ännu mera känd lillasyster! Hon kom andra (!) i finska Talent och jag är antagligen världens stoltaste storasyster just nu.

Var med tjejen till Ekenäs idag där hon intervjuades för Yles radio. Hon har haft fullt upp med samtal från tidningar om intervjuer och förfrågningar om spelningar osv. Hjälp säger jag, hur orkar hon?! Men hon är den av oss som älskar att stå i rampljuset och få all uppmärksamhet ;) Hihi.
På fredagen uppträdde hon ju också på julgatans öppning här i Karis och gjorde det skitbra!


Syster

Haha, jag skriver nästan mera om syster än om mig själv ju!


Imorgon ska jag till Ekenäs igen, men med Emma. Kolla lite i butiker och sånt bara. Mina pengar är slut och jag har ingen aning om hur jag ska få ihop tillräckligt till alla julklappar som borde köpas så småning om? Förra året gick det åt närmare 200 euro på det ju.. Det får väl bli lite mera budget i år, hehe :)

Nu ska jag läsa till mitt sista prov för den här perioden. Modersmål. Fick 7 i mitt fysikprov idag och var riktigt nöjd eftersom det är mitt svagaste ämne i skolan näst efter finskan. Resten av proven har också gått fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0