Det finns så många söta pojkar . ^^

Ett lyckat veckoslut igen en gång! Tackfest på fredag med förfest hos mig, vaknade sent på lördag - Emma kom till mig, vi for till Masaby och Köklax och såg på innebandymatcher - senare s.k. filmkväll hos mig. Ganska många här då; Jag, Emma, Markus, Ben, Linus, Bens kusin och hennes 'kille', Jay, Conny och Jimmy plus kortvisit av några andra. Kul! Emma blev här och tusa ♥

Idag var jag en sväng till Borgå eftersom det är farsdag. Åt god mat och sedan väntade jag på syster medan hon hade en intervju och sedan åkte vi hem igen med mamma. Gjorde ett besök på McDonald's i Lojo på vägen ^^.



Nu ska jag ägna mig åt lite läxor och läsning (suck, kommer aldrig orka läsa min bok färdig..) och sedan stupar jag i säng så fort jag kan! Enligt mitt sista textmeddelande igår på natten så somnade jag först halv fem.. Haha. Just så, inte så konstigt att jag sov nästan hela vägen i bilen? :)

Hur skönt som helst att få börja kl 10 imorgon istället för 8 som vanligt. Och ännu skönare att få träna igen! Dumma angina och feber och förkylning och häl som har bråkat med mig i över en månad nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0