När jag går ner .

Mådde hur bra som helst ännu på måndagen, men igår började jag känna mig snuvig igen och fick ont i halsen. Vaknade med feber idag och blev hemma från skolan. Aäarafaafefkjhraa. Så känner jag just nu.

Var till läkaren på morgonen - Tog blodprov och fick recept på antibiotika samt allergimedicin plus en remiss till röntgen i Ekenäs senare idag. De ska röntga mina lungor och bihålor. Läkaren jag hade var från Estland, han kunde just och just finska och inte var det lättare att förstå honom eftersom han bara mumlade ._. Är bara glad att han skrev ut antibiotika åt mig!

Hade tänkt fara på bio idag, men nu går det ju inte precis. Också Emma är hemma och sjuk :/ Hoppas att vi är friska imorgon så det blir att fara och se på Elits herrar som har hemmamatch.


Hörde denna på Sveriges radio igår och tycker att den är väldigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0