Färgar håret . Yaay

Nu har jag skrivit hälften av proven för den här perioden, dvs 3 st. Har i princip helt ledigt imorgon, men måst nog fara på förberedande inför fysiken. Har faktist inte fått ut något av mina prov ännu, så dem vill jag gärna få imorgon!

Var idag till HVC på blod- och svalgprov.. IGEN. Pust. Man kan riktigt se alla hål i armvecket där dom har stuckit mig :s Eftersom jag aldrig tycks bli frisk så tänker jag ändå börja träna som vanligt igen. Var ute på en länk idag och tränade lite här hemma också. Nu ska jag komma i form igen hörni!

Uppmärksammade den här låten för endast några dagar sedan. Många av er har säkert hört den för en tid sedan ren, men om inte så lyssna! Otroligt hur David Guetta lyckas få ihop så bra låtar hela tiden.



Kommentarer
Postat av: josefin

Tack så mkt! (: din e också fin :D

2011-11-28 @ 15:09:04
URL: http://josefinalexandras.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0