TRÅK .

Är du kär? Vet inte ännu .
Är du en sportfåne? Lite, var mera förut .
Är du likgiltig? Nä, för det mesta int .
Är du röksugen? Nääi .
Är du rik? Neeej ..
Är du fattig? Nej .
Är du trött? Trött för att jag har tråkigt jo .
Är du shoppingsugen? Inte egentligen .

Är du töntig? En del tycker väl så ibland (;
Är du ressugen? Alltid .
Är du skolsugen? Jo, men int när det gäller finskan ..

Är du irriterad? Nej .
Är du festivalsugen? Åtminstone festsugen :)
Är du alkholsugen? Haha jo .
Är du saknad av nån? Säkert är jag :p


Smeknamn? Har inget .
Bästa åldern? Under 40 kanske ?
Bästa tidningen? Harper's Bazaar kanske .
Hur sminkar du dig? Nästan alltid mascara och ibland lite puder på .
Sommarens accessoar? Det är ganska länge dit ännu ..
När stal du senast något? En slickepinne när jag var typ 9 år?
Hur många timmar sov du inatt? 7 väl .
Vilken film såg du senast? Shooter .

Vilken internetsida besökte du senast? MrGizmo, kollade på Iphoneskal .
Vad sa du senast till vem? Hejdå ?
Vem fick du senast sms från och vad stod det? Sara; 'Okei va bra då! :)))'
Vad gjorde du i förrgår? Satt hemma å data, gjorde läxor ..

Vad har du gjort idag? Varit i skolan, ordnat för imorgon :->
Vad ska du göra idag? Borde vara på träningar, men har hemsk mensvärk ..
Hur många msn-kontakter har du? Kanske 200, använder int det .
Vilket land besökte du senast? Spanien? Nej säkert Sverige .
Hur många snälla känner du? Många men ändå allt för få .
Vad såg du senast på tv? Masterchef USA .

 

Senaste köp? En stoor paprika !
Vad har du dåligt samvete för? Att jag inte är på träningarna menmen ..

Vad har du för skor? De jag behöver .
Vad har du på dig nu? Två ylletröjor, yllesockor, byxor osv .

Vad har du lyssnat på idag? Allt och ingenting .
Skulle du säga nej till sex idag? Säkert .
Är du vegetarian? Nej, älskar kött .
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? Neej .
Vad heter dina kusiner? Den som jag är mest med heter Simon .
Är du feminist? Om det behövs, haha !
Vad drack du senast? Multivitaminvatten :p
Gillar du att laga mat? Bara åt mig själv ♥
När sjöng du senast? För en timme sedan typ .
Håller du det städat? Jag försöker i alla fall !
Vad gör dig lycklig? Små gulliga och snälla saker i vardagen .

 

Taget från Ikas blogg .


Kommentarer
Postat av: MOLLY

va du e dryger :--_D

2011-12-18 @ 16:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0