Tack för glädjen du ger .

Alltså jag är påriktigt död just nu! Mina kropp värker mera än vad den gjort under det senaste halvåret. Många orsaker som bidrar till smärtorna.. Skitkul fest på fredag, men kom hem med en bula i huvudet (ööh?), igår var det matcher med C-flickorna i Hesa och idag har jag haft både jumppa och sählyträningar. > Ett flertal blåmärken och skavsår. Gjorde riktigt två helt fina mål igår under första matchen och fick ett passningspoäng :) Förlorade dock båda matcherna, men vad gör det när alla spelade så bra?!


FBC ELIT (gula); Jenny, Selinda och jag!

Allt detta plus ca 17 timmar sömn tillsammans under tre nätters tid gör att kroppen nog får lida lite. Gud vilken tur att jag börjar först kl 10 imorgon! Min enda sovmorgon - väl behövd just nu.
Om en minut kommer syster i TVn på FST5. Alla som bor i Finland ska se! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0