Nya saker som jag köpt och fått .

Emma blev lite nyfiken på mina nya saker, så jag lovade att lägga upp några bilder här på bloggen. :)

Orkade bara fota det som ännu fanns kvar i kassar på sängen plus den knallrosa tröjan som jag hade på mig igår men köpte för någon vecka sedan. Hihi. Båda väskorna och smyckena köpte jag från Seppälä. Tycker inte riktigt om deras kläder, men man hittar helt fina saker där ibland riktigt billigt! Den lila skjortan är en springskjorta från Nike som jag fick av farmor till julklapp. Ljuvlig!


Haha, min belgiska choklad fick såklart komma med på bild! Mumsmums










Kommentarer
Postat av: Emilia

gillar dendär väskan högst upp! skitsnygg

2012-01-05 @ 01:58:55
URL: http://retroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0