Hittar inte kameran ..

Julafton igår och det var hur mysigt som helst! Firade i Borgå med släktingar från mammas sida, imorgon far jag och syster till Hesa och Borgå igen, men firar då med pappa &. C.

Om någon undrar vad jag fick i julklapp så ska jag berätta att jag fick mycket fina skönhetsprodukter, kläder, godis och pengar + presentkort. Fick ju min Iphone redan för en tid sedan, så fick inte så mycket extra av mamma, men ett par ljuvliga Havaianas hade hon köpt från USA åt mig! Är mer än nöjd med mina julklappar, men det kommer ännu lite till hos pappa imorgon ;) Hihi. Har önskat mig en ny sählymaila, så de vet jag att jag får.. Men sscch!

Sådär, nu har jag, liksom alla andra, berättat vad jag fått i julklapp. Lite roligt bara eftersom precis alla tycks ha fått antingen en ny telefon, PS3, Ipad eller resa i julklapp.. :)

Nu ska jag sätta på mig någo vettigare kläder och sedan fara och träffa Jonny och Emma. Kram.

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du ny igen ? :O e de liksom jonny som gäller nu ?

2011-12-26 @ 01:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0